záhradná technika traktory John Deere a úžitkové vozidlá Gator reťazové píly Husqvarna snehové frézy stavebná technika, diamantové kotúče a vrtáky vysokotlakové čističe, čerpadlá, vodná technika lesnícke a záhradné náradie oblečenie, obuv, prilby a reklamné predmety náhradné diely Husqvarna
môj účet

Reklamačný poriadok

Reklamácia zásielky
a výmena tovaru,
reklamácia tovaru v záručnej dobe


 Reklamácia zásielky


Aby sa predišlo zbytočným problémom pri doručení a doprave zásielky je veľmi dôležité aby ste pri preberaní zásielky pred 
kuriérom riadne skontrolovali obal zásielky.
Ak je všetko v poriadku a vonkajší obal nejaví známky poškodenia, tovar prevezmite.
Ak je vonkajší obal poškodený, poprípade aj tovar ( obal je preliačený, roztrahný, poškodený následkom nárazu a pod. )
tovar nemusíte prevziať.
Pozor, v prípade že je tovar poškodený, kuriér musí spísať reklamačný protokol o poškodení tovaru ( zásielky ).
Takto sa poškodený tovar dostane na sídlo našej spoločnosti a škodovú udalosť rieši naša spoločnosť.
V prípade, že prevezmete poškodenú zásielku a tovar bude poškodený a nespíšete s kuriérom reklamáciu o poškodení zásielky,
naša spoločnosť vám takýto tovar spätne neuhradí a nie je ho možné vrátiť. 
Naša spoločnosť nezodpovedá za doručenie a prepravu tovaru.
Za doručenie tovaru zodpová doručovateľká spoločnosť a kuriérska služba.

 
 Vrátenie a výmena tovaru objednaného tovaru


Tu je veľmi dôležité aby zákazník pri objednávke dokončil kompletnú registráciu. V tomto prípade zákazník vidí svoje objednávky, 
ich stav a vie ďalej s nimi online pracovať a spracovávať, reklamovať a vymieňať objednaný tovar.
Pri každej objednanej položke je možnosť zvoliť typ reklamácie alebo ďalšej služby ( výmena tovaru za inú veľkosť,
vrátenie tovaru, zámena tovaru za iný tovar a podobne ) a vyplní formulár.
Následne je potrebné formulár vytlačiť a zaslať s tovarom a s kópiou faktúry na sídlo našej spoločnosti.
Tovar neposielajte doporučene na dobierku a posielajte ho poistený, nakoľko neručíme za jeho dopravu a prípadnú stratu.
Keď nám bude tovar doručený, začneme riešiť vašu požiadavku alebo reklamáciu.


Tovar zašlite späť na našu adresu spoločnosti a to za nasledujúcich podmienok:

• tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale
• tovar nesmie byť použitý
• tovar musí byť nepoškodený
• tovar musí byť kompletný ( vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu, oblečenie s visačkami atd. )
• tovar zašlite spolu s dokladom o kúpe


Výmenu tovaru robíme bezplatne a doprava je na náklady našej spoločnosti. 

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, vám peniaze za tovar zašleme prevodom na váš účet a to
najneskôr do 7 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť. 

CHROME NEWSLETTER

SLEDUJ NÁS

Facebook Google+

Najnakup
MÔJ ÚČET

Prihlásenie
Registrácia

NÁKUP ONLINE

Doprava
Obchodné podmienky
Reklamačný poriadok
Informácie o cookies

ZÁKAZNÍCKY SERVIS

Kontakt predajňa
Záručný a pozáručný servis

CHROME

CHROME s.r.o.

Podzámska 3
Nitra
949 01

Zavolaj nás

037 6 550 389
0903 847 389

Napíšte nám

obchod@chrome.sk

Copyright © 1996 - 2018 Chrome s.r.o. Všetky práva vyhradené. Weblife