Reklamácia zásielky a výmena tovaru, reklamácia tovaru v záručnej dobe
Reklamácia zásielky
Aby sa predišlo zbytočným problémom pri doručení a doprave zásielky je veľmi dôležité aby ste pri preberaní zásielky pred kuriérom riadne skontrolovali obal zásielky. Ak je všetko v poriadku a vonkajší obal nejaví známky poškodenia, tovar prevezmite. Ak je vonkajší obal poškodený, poprípade aj tovar ( obal je preliačený, roztrahný, poškodený následkom nárazu a pod. ) tovar nemusíte prevziať. Pozor, v prípade že je tovar poškodený, kuriér musí spísať reklamačný protokol o poškodení tovaru ( zásielky ). Takto sa poškodený tovar dostane na sídlo našej spoločnosti a škodovú udalosť rieši naša spoločnosť. V prípade, že prevezmete poškodenú zásielku a tovar bude poškodený a nespíšete s kuriérom reklamáciu o poškodení zásielky, naša spoločnosť vám takýto tovar spätne neuhradí a nie je ho možné vrátiť. Naša spoločnosť nezodpovedá za doručenie a prepravu tovaru. Za doručenie tovaru zodpová doručovateľká spoločnosť a kuriérska služba.
Vrátenie a výmena objednaného tovaru
Tu je veľmi dôležité aby zákazník pri objednávke dokončil kompletnú registráciu. V tomto prípade zákazník vidí svoje objednávky, ich stav a vie ďalej s nimi online pracovať a spracovávať, reklamovať a vymieňať objednaný tovar. Pri každej objednanej položke je možnosť zvoliť typ reklamácie alebo ďalšej služby ( výmena tovaru za inú veľkosť, vrátenie tovaru, zámena tovaru za iný tovar a podobne ) a vyplní formulár. Následne je potrebné formulár vytlačiť a zaslať s tovarom a s kópiou faktúry na sídlo našej spoločnosti. Tovar neposielajte doporučene na dobierku a posielajte ho poistený, nakoľko neručíme za jeho dopravu a prípadnú stratu. Keď nám bude tovar doručený, začneme riešiť vašu požiadavku alebo reklamáciu.
Tovar zašlite späť na našu adresu spoločnosti a to za nasledujúcich podmienok:
• tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale • tovar nesmie byť použitý • tovar musí byť nepoškodený • tovar musí byť kompletný ( vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu, oblečenie s visačkami atd. ) • tovar zašlite spolu s dokladom o kúpe
Výmenu tovaru robíme bezplatne a doprava je na náklady našej spoločnosti.
Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, vám peniaze za tovar zašleme prevodom na váš účet a to najneskôr do 7 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť. |